星期三, 4月 28, 2010


1 John 4:16 新約 約翰一書四章16節

God is love, and he who abides in love abides in God, and God in him.
神 就 是 愛, 住在愛裡面的 就是住在神裡面, 神也住在他裡面。



為高亢的民歌聲
你搖滾活力的民謠風
不是我習慣欣賞的型
你高據去年 NME 年終榜 16
-這是去年民謠風最佳的排名
我的音樂注意力 仍然被你同窗 排行 32
諾亞與鯨 佔擁

你的封面始終有趣多
我不知道如果沒有那天在 YouTube 閒晃看到你
我能不能多愛你
你像極他 像他的你讓我重逢你的信心於歌

你的歌陪我一早走向星期天開始禮拜的路
你的名字像極超市 快餐廳; 若
你開起連鎖店 我定會不時光顧 ─為了看你; 若
我在你的城市 我會等在後台 期待送你巧克力。 但

你的名字為樂團開張
我在你國境疆界之外。 如果
你不是微胖 粗壯脖子膀子 黑色慧黠珠子
我不知道我是否能注意到你 ?

事奉. . 你說: 愛我 導正我
我找到你的聲音領導我一早走向禮拜的路
你說: 不要再嘆氣 正因你這麼說
你不知道 你讓我想哭. .







It's empty in the valley of your heart
The sun, it rises slowly as you walk
Away from all the fears
And all the faults you've left behind
And I'll find strength in pain
And I will change my ways
I'll know my name as it's called again
The Cave


Oh the shame that sent me off from the God that I once loved
Was the same that sent me into your arms
And my head told my heart
"Let love grow "
But my heart told my head
"This time no, this time no"
Winter Winds

But it was not your fault but mine
and it was your heart on the line
I really fucked it up this time
didn't I, my dear ?
Little Lion Man




1 John 4:18 新約 約翰一書四章18節

There is no fear in love; but perfect love casts out fear, because fear involves torment. But he who fears has not been made perfect in love.
愛 裡 沒 有 懼 怕; 愛既完全, 就把懼怕除去, 因為懼怕裡含著刑罰; 懼 怕 的 人 在 愛 裡 未 得 完 全


. ʃ ɱ i t ɦ .

沒有留言: